Strict Standards: Declaration of redMigratorTable::load() should be compatible with JTable::load($keys = NULL, $reset = true) in /home/www/travelogues.dk/plugins/system/redmigrator/redmigrator/table.php on line 26
Bangkok 2009

Ups mit pas mangler

I forbindelse med turen til Bali 2009, fik vi da også lagt vejen forbi Bangkok i 4 dage. Som du sikkert har læst så var vi jo flere af sted denne gang, så vi havde også besluttet at vi ville bo lidt ekstra godt for vores børn skyld, da det med storby, jo så ofte ikke er helt på de smås premisser, så derfor bookede vi os ind på Marriott Resort and Spa. Det fortryd vi da heller ikke, dette hotel ligger super med mulighed for shuttlebåd til den anden side af chao Praya ligger den næste station til skytrain, så du herfra kan komme ind til de store shoppingcentre etc.

Da vi ankom til hotellet, var det sen aften, da vi jo som nævnt kom direkte fra Bali, så vi tog hurtigt den ventende bus til Marriott, og så drønede vi ned på Mac D efter at vi havde tjekket ind med baggagen. Så tilbage til værelset hvor vi crashede vores senge med vores MAcD mad. Den næste dag, alstå den 20/9 havde vi aftalt at vi ville tage på tur til Rosegarden, så Lars, Nadja og ungerne kunne få en lille bid af den Thailandske kultur, vi har jo set en del på vores tidligere rejser til Thailand, så det var mere for deres skyld. Det var da også en helt fin tur, sidste gang jeg selv var på besøgi Rosegarden var tilbage som rejseleder for Larsen rejser i ´95, men jo det lignede da sig selv, og vi alle fik da en god oplevelse.

De næste par dage brugte vi som man så ofte gør det i Bangkok, nemlig at shoppe, drøne rundt ogse på alle de underlige, sjove ubrugelige ting som man kan købe i diverse Malls, gadebutikker og så videre, og tiden den løber som altid bare af stedi en fart men selt ikke tror er muligt. Det skal dog også lig esiges at vi var et par stykker som havde rendt rundt md mindre feber ig sygdom de sidste mange dage, så ikke alle var på toppen.

Dagen kom hvor vi skulle hjem, og vi havde fået lov til at booke vores værelse til resten af dagen, da vi som altid når man skal flyve med Thai Airways, først i lufthavnen kl. 22.30, så vi kunne få et bad, tage en slapper inden vi tog til lufthavnen. Så med alle vores kufferter pakket, og med os alle små sovende på vores værelse, blev det hele lidt af et virvar, så vi forlader vores værelser, betaler vores regning for alle værelser, samt det vi har spist på blandt andet Benjihana.